Beijing - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu Beijing - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu

Beijing

15 Mei 2015 | Nederland, Bodegraven

Hallo iedereen,

Hierbij ff een korte update.

Donderdag rond half 7 in de ochtend aangekomen op het vliegveld in Beijing. Iets wat ongerustheid van de groep omdat er niemand klaar stond met een bordje met onze namen er op. Gelukkig kwam onze begeleidster er na een tijdje aan. Naar hotel gereden. Daar eerst een paar uurtjes geslapen. Was in het vliegtuig namelijk niet echt gelukt. 2x 185 cm kwijt op zo'n stoel blijft toch lastig, maar ja we zijn weer bij met films. S avonds met de groep uiteten. Heerlijk gegeten en veel gelachen. Het is een leuke en gezellige groep. Vrijdag zijn we naar het zomerpaleis geweest en het plein van de hemelse vrede. Erg mooi en indrukwekkend. De verboden stad blijft nog ff een verboden stad voor ons: waren net te laat.

Vandaag vertrekken we om 10.30 naar het vliegveld om het vliegtuig naar Xi'an in de provincie Shaanxi te pakken. We vliegen rond 2 uur en landen rond 4. En dan morgen Bo ontmoeten!!!

We zijn iets uitgeruster en redelijk relaxed: het helpt om leuke dingen met de groep te doen- leidt af.
Weer in Beijing is heerlijk. Stad is veel rustiger, schoner en relaxeder dan verwacht.

Staan inmiddels op al heel wat Chinese foto's. Er leuk en leidt tot grappige situaties. Hotel is er goed. Je moet er alleen geen koffie bestellen: €42 voor 6 bakjes koffie. War einmal!

Liefs Gooitzen en Jacomien

• 18 Maart 2017 - 16:35