laatste dag in China - Reisverslag uit Datun, China van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu laatste dag in China - Reisverslag uit Datun, China van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu

laatste dag in China

29 Mei 2015 | China, Datun

Een goedemorgen vanuit Beijing gewenst.

Vandaag ( gelukkig) de laatste dag. Tijd om met mijn mannen naar huis te gaan.

Het gaat nog steeds erg goed met Bo. Al luistert hij beter naar de naam bobo - is zijn koosnaam vanuit het weeshuis.

Eergister de muur bezocht. Erg indrukwekkend. Was wel heet en ook best spannend, met een zoon die je niet in taal kunt duidelijk maken dat het best gevaarlijk is om over de rand te hangen.

Bo kan ondertussen heel goed nee, nee zeggen en het bijbehorende gebaar met zijn vingertje erbij maken. Heeft ie vaak gehoord deze 2 weken☺️. En ook goed zo! Zegt hij zelfs tegen de ober als die de tafel leeg ruimt.... En als wij het vergeten te zeggen dan zegt hij zelf: goed zo bobo.

Gister naar de silk Market geweest. Zwaar afgezet door taxi chauffeur maar geen energie/ zin meer om daarover met hem de strijd aan te gaan. Schoenen, rugzak en kleren voor Bo gekocht. Helemaal het heertje!

Het allerleukste gister was het wedstrijdje rennen over het gazon van het hotel. Bo moest eerst ff wennen aan het lopen met blote voeten op iets langer gras. Daarna niet meer te stoppen. Super leuk.

Taal gaat redelijk. We - maar Bo kan dat anders ervaren- hebben de indruk dat we elkaar redelijk duidelijk kunnen maken wat de bedoeling is.

We hebben de indruk dat Bo weet dat vandaag een bijzondere dag is. Hij zweet als een otter. Zijn manier om duidelijk te maken dat het best spannend voor hem is.

Bo heeft inmiddels een heel autopark. Echt zijn ding auto's.

Onze kleine boedha is een echte charmeur. Hij ziet er best schattig uit en weet hoe hij mensen om zijn kleine vingertje moet winden. Het zal dan ook lastig worden om de gemailde spelregels in acht te houden maar dit is wel noodzakelijk.

Veel liefs uit Beijing.
Bo, g en j

• 29 Mei 2015 - 08:38

Bertus & Jennie:

Geniet van de laatste dag en voor morgen goede reis. Groeten uit 't Harde.

• 30 Mei 2015 - 11:10

Jeroen:

Heel heel hartelijk dank voor jullie reisverslagen. Het was fijn jullie ook op deze manier te kunnen volgen en te lezen hoe goed het gaat. Ik wens jullie vanuit Grunn een heel goede terugreis en heel veel plezier met het inpassen van lieve Bo in jullie leven aan de Stripe.

Dikke kus voor jullie alledrie van Jeroen