Bo-day - Reisverslag uit Xincheng, China van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu Bo-day - Reisverslag uit Xincheng, China van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu

Bo-day

17 Mei 2015 | China, Xincheng

Goedemorgen,
Vandaag is het zo ver: Bo-day, de dag waar we - samen met jullie - zo naar toe hebben geleefd. Nog vier en half uur en dan zien we Bo! Terwijl ik dit schrijf gebeurt er van alles in mijn buik: spanning!! We dachten dat we vannacht niet zouden kunnen slapen van de spanning maar hebben in coma geleden.

We gaan zo nog ff wat boodschappen doen met de gids. Dan netjes kleren aan en gaan!

Zo we wisten dat het spannend zou zijn, maar zo spannend. ... Heb de neiging om te gaan poetsen en schoon te maken- zullen de hormonen zijn. Hen ipv maar 100x de kamer opgeruimd en dus kadootjes in gepakt. Leidt lekker af..

• 17 Mei 2015 - 09:31

Jelle Witteveen:

Hoi,
    Wat zullen jullie je verheugen op het grote moment.
    Ga genieten van jullie Bo.
    Ik voel de spanning in mijn lichaam en leef met jullie mee.
    Heel veel sterkte en ga er voor.
    Silke en Jelle

• 17 Mei 2015 - 09:34

K. Tjalsma:

Goedemorgen/ middag voor jullie
    Ik heb je al geappt maar was toch verrast te lezen dat jullie bieden uitstekend geslapen hebben. Toch een teken van ontspanning. Volgens mij terwijl ik dit schrijf is het nog een uurtje voor jullie Bo zien.
    We denken aan jullie en hopen dan gauw wat van jullie te horen.
    liefs heit en mem

• 17 Mei 2015 - 12:28

Idwer Woudstra:

Wauw! Eindelijk is het zover!
    Heel veel plezier met Bo knuffelen en geniet van de momenten samen! Het is jullie enorm gegund, lief gezinnetje!
    X

• 17 Mei 2015 - 12:41

Teun En Heleen Slingerland:

Hoi Hoi,
    Wat leuk om jullie zo te volgen. Ga van Bo genieten, heel veel sterkte en knuffelplezier!
    Teun en Heleen

• 17 Mei 2015 - 15:15

Mandy:

Hoi Gooitzen en Jacomien,

Wat leuk om zo met jullie mee te lezen! Wat een geweldige bijzondere ervaring moet dit zijn! En wat een lief mannetje!! Heel veel plezier! Het is jullie gegund!
    Take care!

Groetjes,

Tom & Mandy

• 23 Mei 2015 - 23:51

Truda Bemelaar:

Hallo Jacomien gooitzen
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bo.
    Ik ben een beetje sprakeloos zo mooi zo gelukkig genieten hoor.
    Groetjes Truda