2 weken thuis - Reisverslag uit Nes, Nederland van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu 2 weken thuis - Reisverslag uit Nes, Nederland van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu

2 weken thuis

13 Juni 2015 | Nederland, Nes

Goedemorgen lieve vrienden en familie,

Allereerst willen we jullie EN jullie vrienden, broers/zussen en ouders bedanken voor alle leuke kaarten en tekeningen. Hartverwarmend en heel erg leuk om die te ontvangen. We kunnen helaas niet iedereen zelf bedanken.. De post openen maken is een dagelijks feestje voor Bo. De kaart die hij die dag het allermooist vindt komt in zijn cars rugzakje. Als er een foto van iemand op zit dan krijgt die een kusje.

Het gaat nog steeds heel erg goed. Bo is nog steeds erg vrolijk, ondeugend, nieuwsgierig en ondernemend.
We hebben het erg gezellig met zijn drieën en zijn elke dag ontzettend dankbaar.

Taal gaat ook best goed. Bo kent al aardig wat woordjes. Hij begrijpt ons beter dan wij hem. Wel zo handig voor ons dan. En ook zonder taal begrijpen we elkaar redelijk.

Elke dag is weer een ontdekkingstocht. Heerlijk dat we met zijn drieën thuis zijn zodat we daar ook echt tijd voor kunnen nemen. Zo zat bo van de week 10 minuten voor de wasmachine en hebben we een halfuur naar een grasmaaier gekeken. Alles met wielen en motor en geluid is mega interessant. Gister stond er een Harley davidson bij de buren. Wij zijn 4 x wezen kijken. Ja, die zoon van ons heeft wel smaak.

Over smaak gesproken: ik trok van de week van mij stippen jumpsuit aan. Bo keek me een tijdje met een scheef hoofd aan, schudde zijn hoofd, zei nee nee en keerde me toen de rug toe en liep weg. Duidelijk!! Zijn vader deelt zijn mening. Deed gister een hoed op. Ook dit werd met afgrijzen bekeken. Me werd duidelijk gemaakt dat die niet op moest. Maar ook moeders heeft een eigen willetje. Vervolgens werd die op straat van mijn hoofd getrokken en bij iemand in een tuin gegooid en daarna aangeboden aan een onbekende mevrouw. Zo van: " hier die is voor jou want mijn mama moet die niet op. Moet er wel cool uit zien als ik met mijn loopfiets door de buurt cruise".

We zijn nog steeds veel buiten. Heerlijk en fijn dat het weer ook mee werkt. Zijn vader en hij hebben bedacht dat ze samen ook buiten gaan slapen. Bo is helemaal voor maar moeders is daar nog niet aan toe.

Bo is nog steeds een goede eter. Hij eet echt alles. Hij is wel afgevallen maar we denken dat dat komt omdat hij nu zoveel meer beweging krijgt.

Ook de huisarts constateerde dat het goed gaat. Hij vond het bijzonder dat Bo zich zo bij ons het gemak voelde. Toch fijn om te horen.

We slapen met zijn drieën op onze kamer. Bo wel zijn eigen bedje. Nu slaapt iedereen goed en het is wel zo gezellig.

Later.
Liefs Bo, g en j

• 14 Juni 2015 - 08:11

Tjitske:

Hey G en J en B,

Wat goed om te horen dat het zo goed gaat, het is een mooi kereltje! Leuk om zo mee te kunnen lezen met de gebeurtenissen in jullie gezinnetje. Geniet van elkaar, want je weet wat ze zeggen "voor je het weet zijn ze groot " :-)

Lieve groetjes van ons,
    Lars, Tjits en kids

• 15 Juni 2015 - 12:05

Heleen Slingerland:

Hoi Fam. Witteveen,
    Wat goed om te lezen dat Bo al zo gewend is bij jullie.
    Geniet van elkaar!!! Liefs Teun en Heleen