3de dag met Bo - Reisverslag uit Xincheng, China van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu 3de dag met Bo - Reisverslag uit Xincheng, China van adoptiereisnaarchina - WaarBenJij.nu

3de dag met Bo

19 Mei 2015 | China, Xincheng

Een hele goede avond vanuit Xi'an.

We hebben een heerlijke dag achter de rug. De hele dag gewoon als gezinnetje zonder tolk en officiële aangelegenheden! Bo is eigenlijk precies wat hij op de foto's uitstraalde: lief, ondernemend, vrolijk, makkelijk en ondeugend. Het is een heerlijk ventje. G en ik voelen ons bevoorrecht en het klinkt erg cliché maar ons hart stroomt over van geluk en liefde. Wat een feest om ouders van zo'n geweldig kereltje te zijn!!

We hebben de indruk dat Bo lekker zich zelf is: hij is verdrietig als hij zijn verzorgers van het weeshuis ziet, van nieuwe dingen is hij onder de indruk en dan kijkt hij eerst heel aandachtig. Hij kan schaterlachen met name met zijn papa, schijten en ruften als een oude vent en kusjes geven als de beste na g, al doet hij dit laatste alleen als hij er zelf zin in heeft- en gelijk heeft hij. Ook kan hij koppig zijn en stapvoeten maar als je drie x duidelijk maakt dan hij toch echt niet zijn zin krijgt dan geeft hij het schouderophalend op- 3 points voor trying! Bo doet het liefst zo veel mogelijk zelf maar laat zich ook makkelijk helpen als hij het toch niet helemaal alleen kan.

In bad is 1 groot feest, ook insmeren met bodylotion of zonnebrandcreme vindt Bo fantastisch. Hij probeert regelmatig zijn vader en moeder tegen elkaar uit te spelen of zijn zin te krijgen bij de 1 als het bij de ander niet lukt. Heel soms slaagt hij daarin

• 19 Mei 2015 - 22:48

Minke :

He Familie Witteveen, wat fijn om wat foto's te zien van jullie en een reisverslagje. We zijn erg blij dat het goed gaat met jullie allemaal. Fijn dat we mogen mee genieten van jullie nieuwe gezinnetje al zijn julllie een heel eind weg. Aan de foto's en filmpjes die we zien kunnen we idd zien dat hij een vrolijk en lief ventje is. Fijn allemaal dat de spanning er nu af is, en jullie nu van elkaar kunnen genieten. Dikke tut van ut Akkrum!

• 20 Mei 2015 - 10:47

Jeroen:

wat heerlijk om te horen dat het zo goed gaat en dat jullie met zijn drietjes zo'n geode klik hebben. Jullie hart stroomt over, ik krijg er echt kippenvel van.